کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات ما به دقت ملاحظه فرمایید:

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی آزیلی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های آزیلی تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات آزیلی https://azilinuts.com اقدام کند و تنها اشخاص حقیقی می توانند در سایت عضو شوند.

تبصره:

کاربر باید در حفظ و نگهداری نام کاربری و رمز عبور کوشا باشد، چنانچه نام کاربری را فراموش کند می‌تواند به قسمت فراموشی رمز عبور رفته و با وارد کردن شماره موبایل خود، رمز عبور خود را دریافت نماید.

تبصره:

کاربر می بایست آدرس پستی دقیق و پست الکترونیک خود را به طور صحیح وارد کند در غیر این صورت مسئولیت ثبت اشتباه و هرگونه مشکل در ارسال بسته پستی بر عهده کاربر خواهد بود.

تبصره:

آزیلی ممکن است دارای لینک‏‌هایی به سایت‌های دیگر باشد. این سایت‏‌ها تحت کنترل آزیلی نیستند و آزیلی هیچ مسئولیتی در قبال محتویات این سایت‏‌ها شامل لینک‏‌های دیگری که ممکن است در این سایت‏‌ها باشد، ندارد. آزیلی این لینک‏ها را برای راحتی دسترسی کاربران فراهم کرده است و وجود هر یک از این لینک‏ها به معنی تائید یا هر نوع ارتباط ما با اداره کنندگان آنها نیست.